Generelle vilkår og betingelser for Ifolor Oy, Kerava, Finland

Kjære kunde, ifolor-teamet er glad for at du har bestemt å overlate dine bilder til oss. Din tilfredshet er vår høyeste prioritet. Hvis du har spørsmål eller forslag, eller hvis noe har gått galt med din bestilling ikke nøl med å kontakte vår kundetjeneste på service@ifolor.no eller søke hjelp i vår OSS-seksjon. .

1. Disse vilkår gjelder for alle dine bestillinger

Vennligst les nøye følgende vilkår og betingelser fordi disse gjelder for alle dine bestillinger. Ved å legge inn en bestilling i vårt program eller nettside, og klikke "Jeg godtar" (eller lignende) godkjenner kunden følgende vilkår og betingelser.

2. Bruk av data

For detaljer om måten og formål av kunderelatert databehandling av ifolor finnes i vår nåværende Personvernpolitikk. Ved å akseptere disse generelle vilkår og betingelser gir kunden til også samtykke til bruk av kundedata av ifolor, inklusiv bruk av informasjonskapsler og analytisk sporing. Kundenes bildefiler brukes kun til å opprette bestilte produkter, og slettes automatisk etter fullføring og senest etter 30 dager.

3. Produktutvalg og priser

Vårt produktutvalg blir stadig tilpasset av teknisk utvikling. Priser og fraktkostnader kan endres fra tid til annen. Nåværende produktutvalg og priser som belastes finnes på vår hjemmeside www.ifolor.no. Rabatter, tilbud, personlige avtaler og andre spesielle handlinger kan påvirke prisene. Alle priser er inklusive gjeldende merverdiavgift. Ifolor forbeholder seg retten til endringer av priser og leveringskostnader.

4. Bestillingsprosess

Kundens bestilling er bindende etter innsending av bestillingen til ifolor ved å trykke på riktig bestillingsknapp ("kjøpe", "sende", eller tilsvarende) og etter fullføring av betalingsprosessen. Vi bekrefter bestillingen umiddelbart pr. e-post til adressen oppgitt av kunden. Vi anbefaler kunder å lagre e-postbekreftelsen som et bevis på bestillingen.

Bestillinger kan ikke endres eller slettes etter innsending.

Kundene skal legge merke til at bildenes aspektforhold skal avgjøres enten av tilgjengelige produktdimensjoner (mal) eller dimensjoner av deres fil (digital utskrifter) hvor det valgte formatet avgjør produktets høyde, og lengden av produktet bestemmes iht. dimensjoner av innsendt bilde (med begrensninger som spesifisert i produktbeskrivelser).

Ifolor produksjon er svært automatisert for å sikre bestandig kvalitet og rask levering. På grunn av dette kan produkter fremstilles og sendes fra ulike produktlinjer til forskjellige tider. Hvis en enkel bestilling blir delt i flere leveranser av ifolor belastes kunden leveringskostnader kun en gang.

Ifolor forbeholder seg retten til ikke å produsere produkter med ulovlig innhold basert lovgivningen i Finland eller i andre EU-land.

5. Tilbakeleveringer

Vi tilbyr våre kunder 14 dagers returrett dersom produktene er skadet eller mangelfulle, rett til å motta en erstatning uten ekstra kostnader. Denne returretten begrenser eller erstatte ikke forbrukerrettighetene som gjelder i Finland eller presiderende lov.

Kunde service:
kundeservice@ifolor.no

6. Frakt

Vi tar sikte på å levere produktet til kunden til leveringsstedet som er oppgitt i bestillingen. Målet er at leveringstiden skal være 3-4 dager etter ferdigstillelse av produksjon, men nøyaktige datoer kan ikke garanteres. I den grad som tillates av loven påtar ifolor seg ikke noe ansvar overfor kunden for tap, forpliktelser, kostnader eller skader som følge av forsinket levering.

7. Betaling

Vi tilbyr betaling med kredittkort eller debetkort. Bestillingsgfordelinger og bekreftelse tilbys i elektronisk form pr. e-post som kunden har oppgitt. I tilfelle av avkall og tilbakeføringer er ifolor berettiget, i den grad det tillates av loven, til å få godtgjørelse for tilknyttede kostnader og bankgebyrer.

8. Garanti

Ifolor garanterer at kundens bestillinger produseres med varsomhet og med høy kvalitetssikring. I tilfelle av tekniske feil er kunden er berettiget for et erstatningsprodukt. Vi ber kunder til å forstå at feil som er gjort av kunden, f.eks. skrivefeil, utilstrekkelig bildekvalitet eller feil antall, eller unnlatelse av ta hensyn til advarslene på ifolor bestillingsprogramvare om mulige kvalitetsproblemer kan ikke godkjennes grunnlag for garantibaserte reklamasjoner.

9. Forpliktelser

Forbrukere har alltid rett til å få refusjon for mangelfulle produkter som følger av bestemmelsene om forbrukerbeskyttelse.

For forsett og grov uaktsomhet, samt garanterte egenskaper i henhold til produktansvarloven er ifolor ansvarlig i henhold til lovbestemte bestemmelser. Det samme gjelder for eventuelle personskader. I tillegg følger vi følgende regler:

  • Dersom leveransen er forsinket, er vårt ansvar begrenset til 10% av bestillingsverdien (inklusiv MVA).

  • Ifolor kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skader på digitale bildefiler, eller tilknyttede kostnader som dataoverføringskostnader. Vi anbefaler alltid å alltid ha en sikkerhetskopi av innsendte materialer.

10. Programvare

All programvare tilgjengeliggjort av ifolor som mobilapplikasjoner og Designer programvare er eiendeler av Ifolor Oy eller leverandører, og beskyttet av opphavsrett. Kunder får en ikke-eksklusiv lisens til å bruke og laste ned disse programvarene for å bestille hos ifolor. Bruk til andre kommersielle og ikke-kommersielle formål er forbudt. Fullstendig eller delvis nedlasting av ikke eksplisitt gitt gratis nedlastbart innhold av nettsted eller programvare er ikke tillatt uten samtykke fra ifolor. Alle logoer, firmanavn, bilder osv. er juridisk beskyttet.

Ifolor er ikke forpliktet til å videreformidle kildekodene til hvilken som helst programvare. Omvendt utvikling / dekoding programvare/kildekode er forbudt.

11. Tredjeparts rettigheter

Kundene har eneansvar for å sikre at de har de nødvendige rettighetene til innholdet innsendt av dem, inkludert opphavsrett, varemerker og personlige rettigheter. Dersom tredjeparter fremmer et krav mot ifolor for krenkelse av slike rettigheter er det påkrevd av kunden å avverge slike eiendeler, dekke utgiftene knyttet til forsvar mot disse påstandene og ifolor's utgifter.

12. Gjeldende lov, jurisdiksjon og tilsidesettelse

Den eksisterende kontrakten mellom kunde og ifolor er underlagt lovgivningen i Irland/Italia/Belgia/Luxembourg/Nederland/Frankrike, eksklusiv CISG.

Jurisdiksjon for alle tvister er basert på lovbestemmelser.

Dersom en eller flere bestemmelser i denne kontrakten eller en del av bestemmelsen er ugyldig eller uanvendelig, skal gyldigheten av gjenværende bestemmelse eller del av gjenværende bestemmelser ikke påvirkes i disse generelle vilkår og betingelser.Dersom en eller flere bestemmelser i denne kontrakten eller en del av bestemmelsen er ugyldig eller uanvendelig, skal gyldigheten av gjenværende bestemmelse eller del av gjenværende bestemmelser ikke påvirkes i disse generelle vilkår og betingelser.

En juridisk lovlig bestemmelse skal ansees som avtalt i stedet for en ugyldig eller uanvendelig bestemmelse, som tilsvarer formålet til den ugyldige eller uanvendelige bestemmelsen i størst mulig grad. Det samme gjelder for feil og smutthull.

Kerava, oktober 2015